Cat and baby bunny

Comments

mc77ification says:

Cute and fluffy Bunny :)))

All Things Crazy says:

Omg I love that bunny I wish I had one like that but I love my bunny even tho mine doesn't have floppy ears🐰🐰🐰

CJ Tulos Mbili says:

This bunny is the cutest most gorgeous little thing ever!! I'm so envious. Such lovely markings too.

pandas rock says:

I like how the cat just jumps over the bunny :3

Genavieve C says:

why does this video  dislikes ? Why so many? I don't get it
btw that bunny is sooooo cute !! :)

UZYYYY says:

Lick lick lick lick lick lick lick lick lick lick 

vroomvroom333 says:

Holy that rabbit is pretty cute still

gsxwrx says:

are bunnies easy to maintain?  i hate how cats follow you and worship you.  i want a pet that minds its own bussiness and says whats up when it feels like it

Love It says:

even a guinea pig can't live in that small cage! D:

Hyphen288 says:

FLOPPY EARS ASDFGHJKL:

Andrea Patane says:

Aw! How sweet.

Joanie Tristine says:

THE BUN IS JUST A BALL OF FLOOF.  SO CUTE AVKGJHIUFGERIUBF.

Search Rosa says:

Hhaha noni is only doing: lik, lik, lik, lik

CheonHoPark says:

why does this video have so many dislikes? no wonder why 9/11 and sandy hook happened.

TheUsername1824 says:

Oh animal abuse animal abuse! lol jk. 

Trym Jakobsen says:

OMG THAT BUNNY IS SOOOO CUTE!!!!!!!!!

BunnyHopper AJ says:

OMG I HAD A BUNNY THAT LOOK JUST LIKE THAT!! But he was a lion-head lop and he had the little mustache and everything!! (Btw his name was Carlos)

Louisea says:

Cute rabbit licking his little fur.

Cherry Maki says:

aww soo cuuute <3 😀

<<3by the way i loove bunnies.. and cats :D

blackscythe99 says:

Noni I must have u LOL

chassity smith says:

KAWAII OVERLOAD! Lol :3

Yalda Nia says:

Adorable I'm putting thumbs up

BabyJinanie says:

me:bunny bunny oh bunny's so cute bunnie so adorable cat shoo!! awww the cute bunny

Claire Wilde says:

what breed?????? its so cute!!

SalamiCC says:

CUTEST BUNNY I'VE EVER SEEN !!! o0o/
Give it to me ! >83

TheCraftingBunny says:

Ahahaha FOFO XD

Steves Channel says:

Cute!!!!!!!!!!!!!!!!!! Love it

Haley Graves says:

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwww!!!!!

Hayden Chapple says:

it's a gremlin

yasmeenhaniff0507 says:

The bunny is so fluffy

Comments are disabled for this post.

Copyright © 2018 catvideos.org. All Rights Reserved.